Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Feta jag på bild. usch.

Av anonymtjej - 14 februari 2009 17:07

FAN.


jag skulle äta på resturang med mamma idag. när vi satte oss där så fick jag panik. alla människor osm ska se mig äta. så jag och mamma stack efter att jag vägrat äta där. hon blev pissed som fan, men skitsamma. tillslut lurade hon på mig en hamburgare iallafall. så nu mår jag as dåligt pga hennes jävla hamburgare. som tur var fick jag den minsta. men ändå. så jävla äckligt.


så fråga hon om ja fortfarande tyckte om tacos och då sa jag nej, för jag gillar ingen jävla mat längre, mat bara bedrar en, så umlla hon nått ohörbart.. tror hon börjar bli orolig. hon påpekar att ja har gått ner skadligt mkt osv. herregud liks.


nu sitter jag här och ska fan spy upp den igen. tänker inte gå upp i  vikt för hennes skull precis...


-.-


och ja, det är jag på bilden. fetto som jag är.

 
 
Yoe

Yoe

14 februari 2009 21:32

Du resonerar på ett idiotiskt sätt. Dina resonemang visar att du inte fattar ett skit om hur man går ner rätt.

JAg själv har gått ner 6 kg sen 17 januari och jag kan då ta en ordentlig frukost,lunch och middag.
Kan på helgerna feta upp mig också.
Samtidigt rör jag på mig, 30 min varje dag förutom på helgerna då jag ökar till 1 timme eftersom jag har mer fritid då.
OCh på drygt en månad har jag gått ner 6 kg på det.

Dom metoder du använder kommer alltid få dig att må dåligt. Det d gör är bara sjukt.
Ska man banta ska man göra det på riktigt och må bra. Du når inga resultat med den där skiten.

En dag kan kroppen säga ifrån. Hoppas du inte väljer den vägen

http://www.5-15-25.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonymtjej - 15 april 2009 19:58

Dagens intag   Frukost: IngenLunch: Ingen Middag: 150 g hamburgareÖvrigt: En glass (piggilin), en ost/sallad/gurka mackaÖvrigt (läsk): En 33 cl coca cola & en 22 cl coca cola.Även sprungit i trappor flera gånger och gått på promenad ;) ...

Av anonymtjej - 19 mars 2009 13:59

Någon här som vet hur många kcal det är i en påse rostad majjs ..? ...

Av anonymtjej - 19 mars 2009 13:54

Yes! Jag hade BMI på 22.2 i slutet av förra året. Nu har jag 20.6. När jag når mitt mål har jag 17,8 i BMI. Dvs lite under undervikt, men det kommer iallafall betyda att jag är smal. Yes!   Den 9 juni ska jag fan ha gått ner 7 kg, annars når jag inte...

Av anonymtjej - 18 mars 2009 18:19

Underbart. <3   Ärligt talat, jag är inte stark nog. Peppa mig, snälla? ...

Av anonymtjej - 9 mars 2009 13:47

love <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards