Alla inlägg den 1 februari 2009

Av anonymtjej - 1 februari 2009 23:58

ja känner mig lite duktig faktiskt.. ja åt en hel del idag. ovanligt mkt för att vara mig.


igentligen var aj hos syrran hela helgen så kunde liksom inte sitta o räkna ut kcal osv vilket iof var rätt bra att ja kunde äta massa utan att tänka på de. men för att ja inte skulle äta alldeles för mycket innan ja e van vid att inte svälta mig hela dagarna med ett mål om dan så åt ja inget godiis. o ja var ute med hunden med men absolut inte förbränt mer än va ja stoppat i mig e e ja rätt säker påå..


ja ska börja äta igeen.. ja ska blid en där smala tjejen men ja har beslutat mig för att göra det sundare än att svälta mig.. men ja vet inteo m ja klarar de.. de e tufft som faan..

Av anonymtjej - 1 februari 2009 20:10

ljög precis för brorsan o sa att ja ätit en hamburgare idag för han ska laga mat.. eftersom mamma inte e hemma är det ju han som "matar" mig.

tänker inte äta mat idag.. punkt..


Can't read my

Can't read my

No he can't read my poker face

<3

Av anonymtjej - 1 februari 2009 20:09

Källa ; http://www.gp.se

Träna bort kalorier

*Under ett halvtimmespass gör du av med så många kalorier:

Promenera i lugn takt: 125

Tennis eller badminton: 180

Motionsgymnastik: 200

Promenera i rask takt: 220

Cykla: 300

Simma 350

Springa: 450

Ungefär så här långt måste du lunka/springa för att göra av med:

15 cl kaffe utan socker: 0 km

15 cl lättöl: 0,8 km

15 cl starköl: 1,4 km

1 godiskola: 1,5 km

100 gram torsk: 1,5 km

15 salta nötter: 2,0 km

1 wienerbröd: 4,0 km

10 pommes frites: 4,0 km

1 mazarin: 5,0 km

1 tårtbit: 8,0 km

1 hamburgare: 8,0 km

1 pizza: 18,0 km

Kalorier i godis och alkohol

*Fyra kolor, 20 g: 92.

*Potatischips, 20 g: 94.

*Bananchips, 20 g: 107.

*Två chokladpraliner, 20 g: 108.

*Ett glas rödvin, 15 cl: 108.

*Ett glas starköl, 40 cl: 186.

Av anonymtjej - 1 februari 2009 12:08

nåågon här som kör det?

funderar på att börja, verkar väldigt braa men vill höra läsarnas åsikter om de


ingen som kan slänga en kommentar?? plz??

Av anonymtjej - 1 februari 2009 12:03

jaha då har ja då käkat frukost .. två mackor varav ena med smör o ost o andra med ost o gurka på.. tycker ja e värd att äta en frukost ändå.. tror ja ska försöka äta flera mål om dan o sätta igång med träning istället.. de måste ju va bra iaf.. typ äta talriksmodellen, den e ju rätt bra..


Av anonymtjej - 1 februari 2009 12:03

jaha då har ja då käkat frukost .. två mackor varav ena med smör o ost o andra med ost o gurka på.. tycker ja e värd att äta en frukost ändå.. tror ja ska försöka äta flera mål om dan o sätta igång med träning istället.. de måste ju va bra iaf.. typ äta talriksmodellen, den e ju rätt bra..


Av anonymtjej - 1 februari 2009 00:52


mitt bmi e 21.1 och de ska vara rätt normalt typ. när 2009 inleddes o det var 2008 så vägde jag dokc 22,1 .. så ja har minskat i vikt iaf


ja vill ju väga 45 kg o då kmr mitt bmi vara 18,0 och undervikt är under 18..


dessutom är ja rädd som fan för att k ska hata mig om ja går ner till 45.. o j med för den delen. k lär väl ringa nån o j komma ner och förbannat skälla på mig. :( dessutom kommer L väl vara sååå jävla besviken att ja aldrig mer kan tala med henne, å min stackars familj.. faan, jag mår så äckligt dåligt! allt för att jag vill vara hans fina flicka, även fast han sagt att han kommer älska mig även om jag skaffar anorexia. "tar jaut ilskan när han vill att ja ska äta så vet han att anorexian talar o inte jag" som han sa .. sött men avskyvärt att inte kunna gå ner i vikt trots allt folk kallar mig feet -.-


vill ni ha mig kvar i livet? seriöst. ja leder mig själv till döden o ja orkar inte, verkligen inte sbyta väg. ja kryper, utan krafter att ens gå .. allt för att se ut som en smal tjej.. den ni tvingar fram med era vikttjat o ert vikthysteri

Av anonymtjej - 1 februari 2009 00:16

Call it sickness

Call it madness

Call it Obsession

I dont care

I still call it Perfection ..


If your not thin, your not attractive

Skinny is beautiful!

Being thin is more important than being healthy

You must buy small clothes, cut your hair, take diretpills, starve yourself, do anything to make yourself look thinner

Thou shall not eat without feeling guilty

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards