Alla inlägg under februari 2009

Av anonymtjej - 26 februari 2009 21:25

Jag gråter snart.


Jag har bara haft några timmar då jag tänkt sluta med ana, och det är de värsta timmarna i livet.

Jag läste precis en underbar kommentar, men även den driver mig till tårar.


Åh, Ana hon talar igen... Mennu skriker hon att jag inte ska sluta, jag får inte be henne dra åt helvete. inte än.


Förlåt, men det är snart bara nio veckor kvar och jag går fortfarande inte ner. nu lägger jag seriöst in en fasta.


Jag ska sluta med ana, när jag är redo.
Tills dess, jag måste få mina kilo att rasa.

Av anonymtjej - 26 februari 2009 15:47

Eftersom j satte upp nått dumt 'ana förbud' för mig igår så lär jag tyvärr dissa ana ett tag.
Tja,  jag var grymt sugen på ana bloggar. FIck inte läsa dem, lyckades sjukt nog att skippa att läsa dem med.


Det KÄNNS hårt, samtidigt fantastiskt. Detta helvete unnar jag inte ens de jag vill klösa ur ögonen på. Nej, ana är för grym. Hon håller en för fängslad i sig själv medans hon tar över en.

OCh jag antar att jag insett att jag är frisk nog att ta mig ifrån detta, innan det hinner gå för långt.


Min kurator har reagerat på att jag äter för lite, skolsyster och jag har haft ett samtal om det och hon kallar det hela tramserier... -.-' sedan förstår lärarna lite eftersom dem ser att jag inte kan plugga och hittar på ursäkter. möter någon mig påväg till bamba ursäktar jag mig alltid med att jag precis käkat och måste göra en annan sak nu. i själva verket låser man in sig där man får vara ifred, och bara deppar. Man vill så gärna ner och äta, men ana skriker nej. Man får inte mat. Absolut inte. Mat gör dig fet, mat gör dig äcklig. Ingen vill ha en fet vän. Det är falskt. Mina vänner vet jag hellre ser mig överviktig än inser att jag inte äter. Jag vet det, för jag har lärt känna dem. Och dem känner den jag var.

Den jag varär inte den jag vill vara. Nej, fortfarande vill jag vara en benig tjej.
"Hunger hurts, but starving works" - Nej, så fan heller...


Jag ska bli den där jävla vännen jag var. Den där som kunde lägga armarna kring sin bästa vän och fråga 'whats wrong?'. Ja, jag tänker göra det. I'm gonna do it.. And i'm gonna make this.


Jag tänker börja träna, den saken är klar. Både promenader + joggingen ska fortsätta,, och sporterna som det ser ut att bli nu. Men jag tänker se till att jag klarar min vardag. Eventuellt börjar jag på gym om något år  också. (;

Om jag slipper alla ana tankar, kanske jag har tid, ork och kraft att plugga. Göra det jag vet i längden kommer göra mitt liv, så mycket enklare.


Men är jag redo ännu att ge upp ana helt?

Nej. Absolut inte.

Troligtvis ska jag ligga och bli sondmatad för att bli det. Jag måste bara göra det ändå nu. Jag måste sluta med ana. Be henne dra åt helvete.


J, L, A & C är bara några få personer som fick mig att inse.
Men det var igår jag förstod själv...

 Det jag känner just nu:

Jag satte mig i skiten. Fyfan. Jag lät Ana ta över hela mitt liv. För om jag vet att jag har mat i amgen då vill jag inet andas. Nej, ana får göra det hon är bäst på. Ta över mig, styra mina steg in på toaletten. SJunka ner på knä, stoppa fingrarna i halsen. Ställa sig upp, torka bort mascara tårarna och få på sig ny mascara. Slänga i lite hårskum i håret, le falskt och kollar ner på kläderna. Åh fyfan, de är nya. För ana hon är inte med i affärer, me kompisar, nej bara när mat är i närheten.
Jag kommer dö, långsamt, och om inte psysiskt så fysiskt. Tillslut dör jag. TIllslut kommer min kropp säga nej...


Men tyvärr har jag inte all kraft. Jag ska sluta men .. men.. jag orkar inte nu. Jag orkar inte.
Eller så vågar jag inte!


JUST ONE MORE TIME THEN I CAN QUIT ! </3

(en gång till, för varje gång. snälla du, lite till ana i livet, varför är jag tvungen att behöva lämna henne?)


Svälten förådde mig, och jag trodde det var hungern.


Min andra blogg ska ligga i fokus, och känner jag J rätt så ser han till att jag inte skriver så mycket i denna.



Av anonymtjej - 25 februari 2009 21:34

Svar till "Brody" (igen) ;).

Du har ingen egen blogg/hemsida/mejl man kan kontakta dig på för att lättare svara på dina kommentarer? :)
Jag måste ju godkänna kommentarerna, så skirver du privat mejl så kan jag se till att adda dig på msn och inte godkänna den så resten av läsarna inte kan se den. :)


/Anonym

Av anonymtjej - 25 februari 2009 21:09

Jag kommer seriöst flipap ur snart. ;)

Igår vägde jag mig då alltså. Jag har inte gått ner ett enda kilo förra veckan. Men jag har gått UPP en vecka.


Så nu tänkte jag köra värsta snilledraget här va! ;)
Jag ska "råka" följa mina drömmar.

Ni vet, äta lite, jogga och promenera mycket och samtidigt börja rida + spela handboll. ;)
Min största dröm är att börja på gymmet just nu. o.O' Samtidigt, lär det knappast vara något min mamma/familj tillåter -.-


Iaf var jag på bio idag. Så det blev liksom godissnacks och sådant där! ;)

Av anonymtjej - 24 februari 2009 19:51

Svar till kommentaren "Brody" <-

Jag är 159 cm lång.

Av anonymtjej - 24 februari 2009 19:45

Har inte gjort denna listan med flit på ett tag. Men nu har jag iaf gjort den..


Jag åt pizza idag, en stor talrik. Vetefan hru mkt igentligen, inbakad...


Dagens frukost: Ingenting! :)

Dagens lunch: Ingenting.

Dagens mellanmål: Ingenting.

Dagens middag: Lite pizza.

Dagens kvällsmat: Ingenting.

Dagens onyttiga: Två glas cocacola samt 120 gram chokladpudding.

Dagens plus: Gick en liten promenad som förbrände ca 50 kcal. (Bättre än inget!)

Av anonymtjej - 24 februari 2009 19:42

Hej.


Varken idag eller igår blev det träning.

Men jag försöker att inte tänka på det.


Jag tog en liten promenad på några meter dock, om det gills. Haha. x'D
Köpte chokladpudding och åt också.
Täntke att jag skulle föromväxlingens skull försöka ge mig någonting. Annars kommer jag aldrig orka svältandet...


/Wizy

Av anonymtjej - 18 februari 2009 09:09

fuck!


Jag kan inte ta promenad idag heller.
Och jag åt igår.
Så vågen kommer vias en fet tjej. Men jag är ju fet, så...

Måste igentligen gå tre itmmar idag, med tanke på att jag inte gick något igår, fan också ... Dehär är verkligen svårt ..


Nu ska jag göra mina 30 morgonsits up och försöka mig på en promenad ändå. Sedan hur lång den blir får vi se...


:(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards